Ønsker du at være frivillig instruktør, hjælpeinstruktør eller hjælper i ÅGF?

Så læs mere her.

Ønsker du at være instruktør skal du være 16 år eller derover. Som instruktør ser vi at du kan sammensætte en træning og et opvisningsprogram som kan udfordrer den enkelte gymnast og understøtte det sociale sammenhold, som vores foreningshold bygger på.

Ønsker du at være hjælpeinstruktør skal du være 13 år og opefter. Som hjælpeinstruktør er du tilknyttet et eller flere hold, hvor du vil blive oplært i at igangsætte lege, modtagning af mindre spring samt at lave små serier.

Ligeledes vil du modtage internt ÅGF Kursus som førsteårs hjælpeinstruktør og herefter vil du blive tilbudt Hjælpeinstruktør Uddannelse gennem DGI.

Som hjælpeinstruktør over 13 år vil du modtage godtgørelse.

Ønsker du at være hjælpeinstruktør, skal du være 12 år eller gå i 6. klasse. Som hjælper er du tilknyttet et eller flere hold, hvor du vil blive oplært i at igangsætte lege, modtagning af mindre spring samt at lave små serier.

Ligeledes vil du modtage internt ÅGF Kursus som førsteårs hjælper og herefter vil du blive hjælpeinstruktør og deltage på Hjælpeinstruktør Uddannelse gennem DGI.

Som hjælper under 13 år vil du IKKE modtage godtgørelse.

Som frivillig i ÅGF medvirker du aktivt til at opbygge en positiv stemning og et godt socialt sammenhold med et ordentlig sprog og en god kommunikation blandt gymnaster og instruktører, hjælpeinstruktører og evt. holdleder i foreningen.

Kontakt Næstformanden, hvis du har interesse i ovenstående.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Naestformand@aabybro-gf.dk