Sommeropvisning og Sæsonafslutning

08-05-2022

Kære medlemmer.

Vi glæder os til at se jer til sommeropvisningen og sæsonafslutning søndag d. 29 maj.

Opvisningen foregår på græsplænen ved Aabybro Skole, Kattedamsvej.

Dagen starter med indmarch for alle gymnaster kl. 10.15. Mødetid i DGI hallen kl. 10.00

Entre til græsplænen for voksne er 50 kr. Alle børn under 12 år er gratis.

Der kan betales med mobilepay eller kontanter.

På græsplænen vil der være et stævne telt.

Her har I mulighed for køb af kaffe, kage, søde sager og drikkevarer.

Du kan også købe en sort gymnast T-shirt.

Alt salg går til foreningen og bruges til at forbedre vores rammer for gymnasterne.

Græsplænen foran Aabybro Skole vil være afspærret og vi opfordre til at man bruge indgangen med entre når man skal se sit barn lave opvisning.

Alle er velkomne til at medbringe egne stole, tæpper mm. Det er således muligt at lave en lille lejrer på vores tilskuer område :-)

Når I skal ind i DGI Huset opfordre vi jer til at bruge indgangen ved Gymnastiksalen, dette er også afmærket på pladsen.

For at dagen skal lykkes har vi brug for frivillige hænder.

Du kan bidrage på dagen eller bage en kage og medbringe til cafeen i stævneteltet.

Opgaverne vil være:

Du registrere din hjælp på vores hjemmeside: https://aabybro-gf.dk/frivillighed

Som en del af sæsons afslutning vil der bliver taget holdbilleder i gymnastiksalen. Fotograferingen foregår fra cirka kl. 10.30-13.00.

Se dit holds fotograferingstid længere nede..

Du har mulighed for at købe dit holdbillede gennem fotografen fra Fotocare Brønderslev.

Når du bestiller et holdbillede skal du bruge holdets nr. 👍

Der kan betales med Mobilepay eller kontant.

Priser:

• 13x18 til 75 kr.

• 18x24 til 95 kr.

• Forsendelsen pr. bestilling 30 kr.

Du vælger selv om du vil afhente i butikken Brønderslev (Du har fået en besked pr. sms at billedet er klar til afhentning) eller du vil kunne få tilsendt mod porto.